poniedziałek, 21 sierpnia 2017

21- joga na stres i relaks


Kolejnym sposobem na relaks jest joga. Jakiś czas temu uczęszczałam na zajęcia raz w tygodniu ponieważ były organizowane za darmo w mojej miejscowości. Z początku to była tylko ciekawość i chęć sprawdzenia czy to coś co przypadnie mi do gustu. Po pierwszych zajęciach pomyślałam, że w życiu nie zrobię tzw. deski czy nie dotknę głową do kolan, ale z czasem szło mi coraz lepiej i zaczęło mi się bardzo podobać. Po jodze czułam się świetnie, a przede wszystkim bardzo lekko. Było mi niezmiernie żal kiedy zajęcia się skończyły, a na te organizowane w pobliskim mieście najzwyczajniej nie było mnie stać. Muszę jednak zwrócić waszą uwagę, że samodzielne ćwiczenie jogi w domu w niczym nie przypomina ćwiczeń na Sali z grupą. Przede wszystkim dlatego, że jogin w razie jakichkolwiek trudności pomaga nam utrzymać pozycję albo poprawi jeśli robimy coś nieprawidłowo, co najważniejsze uchroni nas przed zrobieniem sobie krzywdy. Mimo wszystko w polecam wam filmik powyżej. Ćwiczenia nie są wymagające, relaksują i być może przekonają was do zapisania się na prawdziwe zajęcia.