sobota, 2 września 2017

28- pochwal się!

Witajcie! Chciałabym dzisiaj podzielić się z wami moim małym szczęściem. Jakiś czas temu, na fanpage’u The Body Shop pojawił się konkurs, w którym była do wygrania jedna z dziewięciu maseczek na noc Tea Tree Anti-Imperfection Night Mask. Należało wymyślić nazwę dla maseczki w roli Superbohatera i mimo, że komentarzy było już sporo postanowiłam spróbować. Wymyśliłam Kapitan Herbatę i Capitana T3. Szczerze mówiąc nie sądziłam, że ktokolwiek zwróci uwagę na moje propozycje i po głębszym zastanowieniu wrzuciłam jeszcze jeden komentarz z dwiema propozycjami (dopiero po wszystkim przeczytałam w regulaminie, że można umieścić tylko jeden komentarz). Nie liczyłam na nic, ale po kilku dniach zaraz po uruchomieniu Facebooka wyświetliło się zdjęcie maseczki z napisem „Kapitan Herbata”. W pierwszej chwili się uśmiechnęłam i nie uwierzyłam później musiałam sprawdzić w komentarzach czy to faktycznie ja na to wpadłam. Kilka dni później otrzymałam przesyłkę, w której była moja maseczka. Przyznam szczerze, że to moja pierwsza maseczka na noc i miałam co do niej obawy, ale ładnie się wchłonęła i pozostawiła na skórze tylko lekką ściągającą warstwę, która absolutnie nie przeszkadzała we śnie. Zachęcam do brania udziału w konkursach bo może się to okazać świetną zabawą, a przy okazji może wam się poszczęści. Powodzenia!