poniedziałek, 4 września 2017

29- posegreguj ubrania w szafie i odetchnij!

Ok, wiem że dzisiaj jest poniedziałek, i że zapewne spora cześć z was jutro musi wrócić do szkoły, ale z tym wpisem nosiłam się już od jakiegoś czasu. O co chodzi? O segregowanie ubrań w szafie! Nie, nie dzisiaj, ale być może już jutro. Na pewno macie masę ubrań, w których od dawna nie chodzicie lub zostawiliście sobie „do sprzątania” ( ja jak się okazało miałam takich koszulek dziewięć, a chodziłam w trzech). Brzmi znajomo? Pora się za to zabrać i to sumiennie! Ostatnio przeczytałam bardzo fajne zdanie, niestety nie wiem do kogo należy, „Nie potrzebujesz więcej miejsca, potrzebujesz mniej rzeczy” i muszę przyznać, że zainspirowałam się i postanowiłam w końcu zrobić porządek. Rzeczy w lepszym stanie zostały oddane znajomym, a te w gorszym po prostu wyrzuciłam. W szafie od razu zrobiło się luźniej i tak jakby przejrzyściej. Kiedy przezywam gorsze chwile potrafię być ogromną bałaganiarą, ale kiedy nastrój mi się poprawia robię generalny „remont”. Polecam wszystkim!