piątek, 25 sierpnia 2017

24-bądź na bierząco i wejdź na Instagrama ;)

Kochani! Wczoraj miało być inaczej, ale gorzej się poczułam i musiałam po prostu odpuścić sobie wpis. Teraz komunikat dla tych, którzy zaglądają na blog (a wiem, że już się was troszkę uzbierało i jestem przeszczęśliwa z tego powodu), teraz wpisy będą publikowane odrobinę rzadziej co dwa, a w najgorszym wypadku co trzy dni. W sumie nie jest źle prawda? Dalej będę kontynuować nasze wspólne „zadania” relaksacyjne, bo sprawia mi to wiele przyjemności. Jeśli chcecie wiedzieć co się u mnie aktualnie dzieje zapraszam na mojego Instagrama (@tarsylia_d) i moje InstaStory. Póki co jeszcze nie mogę zdradzić kim właściwie jestem, ale obiecuję, że w końcu się ujawnię!
Właśnie dotarło do mnie, że jutro minie dokładnie miesiąc odkąd założyłam tego bloga. Na początku było trochę depresyjnie i przygnębiająco, ale teraz skupiam się na pozytywnych aspektach tego co mnie otacza. Po co tracić czas na smutki? Pozdrawiam was serdecznie.