środa, 6 września 2017

30- zacznij czytać nową książkę!



A gdyby tak dać się porwać nowej opowieści? A może dowiedzieć się czegoś ciekawego? A gdyby tak zacząć czytać zupełnie nową książkę? Taką decyzję podjęłam ostatnio, zaczynamy coś nowego. Mój wybór padł na najnowszą publikację Tatiany Mindewicz –Puacz, znanej z programu rozrywkowego emitowanego przez TVN, Projekt Lady. Przyznam szczerze, że tę edycję oglądałam regularnie, nie ze względu na uczestniczki, ale właśnie ze względu na Tatianę (oraz fenomenalną Irenę Kamińską- Ramomską). Zawsze z ciekawością słuchałam jej rad i wypowiedzi i mimo, że były niejednokrotnie krytykowane przez widzów ja wyciągałam swoje własne wnioski. Książka nosi tytuł „Luz. I tak nie będę idealna”, jest o tym jak zbudować poczucie własnej wartości, jak przestać dążyć do ideału i jak pozbyć się zachowań małej dziewczynki. To książka trochę o tym jak dorosnąć, jak zacząć brać odpowiedzialność za własne czyny i jak dokonywać wyborów zgodnie w własnym sumieniem i w końcu przestać się martwić tym co pomyślą o nas inni. Przyznaję, że jeszcze jej nie przeczytałam do końca, ale już z czystym sumieniem mogę wam ją polecić.