środa, 20 września 2017

34- niespodzianki poprawiają nastrój

Kolejny miesiąc i kolejne niespodzianki kosmetyczne (od razu zły humor mija prawda?). Wczoraj kurier dostarczył do moich drzwi nowe pudełko beglossy, które w tym miesiącu nosi nazwę Beauty Factory. Jeśli chodzi o zawartość to mam mieszane uczucia. W pudełku znalazły się te oto produkty:
NEONAIL – Termiczny lakier hybrydowy, mi trafił się kolor pomarańczowoczerwony. Raczej z niego nie skorzystam, ale być może któraś z moich koleżanek zostanie nim obdarowana więc się nie zmarnuje.
PANTENE – 3 Minute Miracle. Zupełnie nie rozumiem dlaczego dodano tę odżywkę również i do tego pudełka. Z poprzedniego wpisu na temat sierpniowego boxa wiecie, że i tam znalazła się odżywka, ale firmy Aussie. Z tego co się orientuje w lipcowym również była tyle że w sprayu. Tak czy inaczej na pewno z niej skorzystam. Mi trafiła się wersja Lively Colour więc przyda się do moich farbowanych włosów.
SYLVECO – Pomadka do ust. W moim pudełku znalazła się wersja miętowa z peelingiem. Szczerze mówiąc nie używam pomadek ochronnych bo moim zdaniem tylko na chwilę nawilżają usta, ale kto wie być może do niej się przekonam?
BELLEZA CASTILLO – Maseczka do twarzy w płachcie Edge Cutimal. Oto i ona! Produkt, na który czekałam. Wiecie już, że jestem fanką koreańskich maseczek w płachcie i już nie mogę się doczekać kiedy przetestuję swoją owieczkę!
URIAGE – Dermatologiczny żel do mycia twarzy i ciała. Miniaturka tego żelu na pewno się przyda w podróży. Jeszcze nie miałam do czynienia z tą firmą, ale bardzo chętnie przetestuje ten produkt. Jestem ciekawa jak zareaguje na niego moja cera.
BARNANGEN  All Over Rescue Body Balm. Ok, wczoraj wieczorem nie mogłam wytrzymać i otworzyłam balsam. Jest gęsty, ale przyjemnie pachnie i szybko się wchłania. Nigdy nie spotkałam się z tą firmą, ale śmiało mogę polecić ten balsam dla przesuszonej skóry, szczególnie po wakacjach.