wtorek, 12 września 2017

32- trochę inaczej ;)

Dzisiaj bardzo krótko i bez zdjęcia swojego autorstwa. Pamiętacie wpis na temat smartzegarka, jaki kupiłam kiedyś od firmy MyKronoz? Nie? Możecie do niego wrócić klikając TU. Jestem świeżo po obejrzeniu konferencji Apple i już wiem, że moim nowym obiektem pożądania będzie Apple Watch Series 3. Dlaczego? Z tego co zostało powiedziane ten „zegarek” będzie miał coś czego mi brakowało w jego poprzednikach czyli połączenia komórkowego, poza tym jest dość mały jak na mój drobny nadgarstek. Co to właściwie znaczy? A to znaczy, że będę mogła iść na dłuższy spacer, w końcu zacząć ćwiczyć i móc zostawić telefon w domu. Nie będę potrzebowała żadnej opaski ani innej torebki, jak dla mnie brzmi świetnie. Mimo wszystko przeczytałam zaraz po prezentacji, że prawdopodobnie Series 3 nie będzie wspierany przez polskich operatorów (faktycznie na liście krajów, do których ma wejść zegarek jeszcze w tym roku nie było Polski), ale ja się tym nie zrażam. Zaczekam więc trzymajmy kciuki!